Najčešća pitanja

Naravno, kurirskom službom AKS šaljemo kupljene artikle na Vašu adresu.

 

Za fizička lica gotovinski pouzećem, tj. po preuzimanju paketa ostavljate novac kuriru iz dostavne službe, a za pravna lica plaćanje je virmanski avansno (po predračunu).
Pri isporuci paketa dobijate fiskalni račun i garantni list.

 

Osnovna garancija je 24 meseca, dok za okov proizvođača Blum je 20 godina.

Troškovi idu na Vaš teret, izuzev sudopera, slavina i kanti za otpad proizvođača Blanco koji u nazivu sadrže reč AKCIJA čiji transport mi plaćamo.

U zavisnosti od trenutnog lagera rok za isporuku je od 2-20 dana.
Po Vašoj kupovini preko WebShop-a, operater će Vas pozvati i dati informaciju koliki je rok za isporuku proizvoda.
Kada kurir dostavne službe preuzme paket za slanje, dobićete e-mail ili SMS poruku sa informacijama (broj pošiljke, otkupna vrednost i troškovi dostave).

 

Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i opravdan razlog vraćanja:
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se     obračunavaju i radni i neradni dani.
2. Ukoliko je greškom prodavnice Furnex WebShop fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bi Vam poslali zamenu.